Hodnocení misí:
Každou misi je možné ohodnotit stupnicí 0-10 (10 je nejlepší), aby ostatní uživatelé dopředu věděli, jakou kvalitu od mise očekávat. Proto prosím hlasujte pouze jednou a pouze pokud misi alespoň jednou dohrajete, aby nedocházelo ke zkreslenému hodnocení. A pozor, nepleťte si hodnocení s obtížností. Dále vás vyzývám k tomu, abyste přispěli svými názory na misi do diskuse, jelikož to budoucím zájemcům o hraní mise může také ledacos napovědět. Děkuji ;-)
Název: Není mise | Oblast: M00 (Česko) | Hodnocení hráčů: nehodnoceno | Obtížnost: 0 z 10 |
Popis: Rovnou říkám, že tohle není mise. Chci jen napsat všem fanouškům této úžasné hry a myslím, že zde si to přečte nejvíc lidí. Je mi 15 let a nedávno jsem se dostal do programování. Zatím jsem zkoušel vytvářet pouze menší hry, ale řekl bych, že na začátek to nebylo úplně nejhorší. Abych se ale už dostal k tomu, proč sem píšu. Jelikož od mala miluju SoW, tak jsem si dal za dlouhodobý cíl vytvořit kopii, kterou bych si samozřejmě mohl upravovat tak, jak jsem si vždycky přál. Jedná se o extrémně ambiciózní projekt, takže to skutečně nebude hned, jelikož samotné vytvoření RTS hry je neskutečně náročné. K tomu programuji sám a moc zkušeností taky nemám. O to větší je ale moje touha to dokázat. Pokud se do tří let neozvu, tak jsem to vzdal. Do té doby ještě můžete doufat, že se někdy ozvu s tím, jak pokračuji. Na rovinu říkám, že jsem ještě nezačal, ale zároveň říkám, že to půjde. Jednoho dne. Já tomu věřím. Herní prvky: Modrý - - Zelený - - | |||
Vaše hodnocení: nepřihlášen | 7 příspěvků v diskusi | Pro možnosti hlasování se přihlašte.  Přihlásit  Registrovat | |
Autor: llljjj | Datum vložení: 2015-10-12 | Počet stažení: 511 | Stáhnout |
Od: llljjj | Ještě upozorním, abyste nestahovali soubor. Jedná se o první .rar soubor, který jsem u sebe našel. | Kdy: 2015-10-12 16:37:13 |
Od: llljjj | Update 1: Předpokládám, že většina čekala, že zde něco v tomhle stylu časem napíšu. Takže k věci, kterou očekáváte. Ano, nemám na to. Zatím. Pokoušel jsem se o vytvoření základního algoritmu pro pohyb jednotek, neúspěšně. Zkrátka mi chybí zkušenosti. Proto jsem se rozhodl, že zkusím vytvořit ještě pár menších her, abych se víc seznámil se všemi funkcemi, které bych jednoho dne mohl zužitkovat právě při tvorbě SoW. Na závěr ale musím říct, že ačkoliv to nebude dnes, tak hru velice podobnou SoW jednou vytvořím. To vám můžu zaručit. | Kdy: 2016-02-17 21:55:39 |
Od: pepa999 | Zdar, v čem programuješ? Musím říct, že jsem měl taky v 15-ti takovej sen, akorát jsem chtěl udělat něco jako diablo 2. Zkoušel jsem tenkrát C++, pak jsem se na to vykašlal. Teď jsem se k programování po dlouhé době zase vrátil a zkouším Python. Programování her mě pořád neskutečně láká, nechtěl bys spolupracovat na nějaké hře? | Kdy: 2016-10-09 13:12:34 |
Od: llljjj | Zdravím po dvou letech od prvního příspěvku. Už jsem poněkud zmoudřel, hlavně co se týče programování. Zkusil jsem se více věnovat game developmentu a po 1,5 roce tvorby mé malé hry s názvem Adventures of the Worm jsem ji vydal na Steam. Ohromná zkušenost. Na začátku jsem skoro neuměl programovat, takže když se teď podívám zpátky na ten kód, tak se mi zvedá žaludek. Tuto hru jsem programoval v GameMakeru, který používá svůj vlastní jazyk - GameMakerLanguage. Poté jsem zkoušel něco málo v Javascriptu a nyní se zabývám Javou. Co se tvorby State of War týče - nevím, jestli se do toho někdy pustím. Moc rád bych nějakou takovou hru vytvořil, jenže největší problém je pro mě grafika. Neumím se moc v grafice orientovat a právě za grafiku jsem schytal největší kritiku během tvorby té hry. Kdybych našel grafika, začal bych o tom uvažovat. @pepa999 Omlouvám se za odpověď skoro až po roce, ale snad si to i tak přečteš. Momentálně zájem o spolupráci na hře nemám. Na pár let bych si chtěl dát od tvorby her pokoj. :D Rozhodl jsem se nechat zde 3 Steam aktivační klíče k mé nově vydané hře, ať si to může pár fanoušku State of War zahrát. X7TY9-LIMI3-9KZG6 B5BF5-TAA4J-8FRW8 LMJFG-FCA26-6JVRT | Kdy: 2017-08-18 11:13:31 |
Od: llljjj | Zdravím! Po velmi dlouhé době se opět hlásím. Pomalu, ale jistě se dostávám k prvním krůčkům tvorby nového State of War. V souvislosti s tím se mi ale v hlavě rojí spousta otázek, co se týče přímo samotné hry, ne jejího vývoje. Přemýšlel jsem, co dělá State of War zábavné, a co právě zábavě škodí. Za mě je zábavné přemýšlení a plánování, co člověk podnikne dál, aby ukousl další kousek nepřátelského území, případně přemýšlení, jak co nejefektivněji ubránit vlastní území. Jako nevýhodu vidím tempo hry. Jakmile hráč vymyslí, co bude dělat dál, tak trvá dlouho, než se něco stane. Než přesune jednotky na druhý konec mapy, než našetří výzkumné body, než dostane další letadla... Proto přemýšlím, že bych herní prvky jako takové ponechal více méně beze změny (jen s drobnými vylepšeními, např. že si bude hráč moct vybrat, z jaké strany přiletí letadlo), ale vše zrychlil, třeba 1,5x. Jednotky by se pohybovaly rychleji, působily větší poškození, vyráběly by se rychleji... Pokud tohle někdo čtete, tak bych rád slyšel váš názor na tuto problematiku - jak udělat State of War ještě zábavnější a zda je můj nápad s celkovým zrychlením hry vhodný. Kdyby někoho ještě zajímaly technické detaily, tak plánuji hru psát v C++, ale bude to spíš takový můj vedlejší, dlouhodobý projekt, na kterém budu občas po večerech pracovat. Co tím chci říct je to, že vývoj půjde pomalu. Sice pomalu, ale jedná se o projekt, u kterého mám obrovskou motivaci a chuť setrvat. O tom mimo jiné svědčí to, že od prvního příspěvku jsem zestárnul bezmála o 20 %. A na závěr moje idealistická vize: Hra bude mít cca 25 normálních misí, přičemž po dohrání každé z nich se odemkne těžší verze té dané mise (nepřítel bude mít více budov, silnější jednotky...). Prakticky tak bude existovat celkem 50 misí. K tomu bude hra obsahovat zabudovaný level editor a databázi misí, které vytvořili ostatní hráči. Bude si moct stáhnout a zahrát jakoukoliv z nich. A samozřejmě bude mít hra multiplayer. Zatím plánuji lokální, ale pokud to bude možné, třeba bude i online. | Kdy: 2018-06-05 22:11:10 |
Od: Karlos8 | Ahoj, možná teď budu mluvit za větší část fanoušků (komunity) této nesmrtelné hry, když řeknu, že všichni ji milujeme takovou, jaká je. Zrychlení je dobrá vizionářská myšlenka, nicméně ve strategickém plánování, dobývání či taktizování je rychlost nanejvýš přijatelná (záleží samozřejmě na typu mise). Pokud mohu mluvit sám za sebe, tak já bych nejvíce uvítal rozšíření jednotek, budov, PVT, ale hlavně nové mise a grafiku, která odpovídá roku 2020. Jinak je tato hra sama o sobě výjimečná a musím říct, že nic podobného jsem nikdy v životě nehrál a možná ani hrát nebudu. Každopádně držím Ti palce při vývoji a snad brzy přibude další info o tvém postupu :) | Kdy: 2020-03-18 11:52:34 |
Od: DanoBlueCyan CZ | Zdravím. Nevím či si tady tento komentář ještě někdo někdy vůbec přečte, ale pevně věřím, že jo. Zajímalo by mě, jak to s novým SOW zatím vypadá. Co se týče této stránky stateofwar.funsite.cz, připadá mi, že se čím dál tím víc rozpadává, třeba týden jsem se pokoušel nahrat misi a stále nic. Před týdnem jsem i o tom psal Marskymu na email, zatím bez odpovědi. A pomalu začínám mít obavy, že tato stránka jednoho dne krachne přestane úplně fungovat. Proto jsem se rozhodl, že rozšířím a tím i trochu udržím komunitu i na discordu. Proto budu rád za každého, kdo se připojí :> : https://discord.gg/e4VEdMC2Jw https://discord.gg/HTX7vdnCbA | Kdy: 2022-02-01 20:08:41 |