llljjjAutor těchto balíčků:Autor těchto misí:ZkouškaProblémy na UkrajiněZlatá válkaČínská oddechovkaBoj o SúdánNení miseAutor těchto oblastí:Počet diskusních příspěvků: 21
Není mise / Zdravím! Po velmi dlouhé době se opět hlásím. Pomalu, ale jistě se dostávám k prvním krůčkům tvorby nového State of War. V souvislosti s tím se mi ale v hlavě rojí spousta otázek, co se týče přímo samotné hry, ne jejího vývoje. Přemýšlel jsem, co dělá State of War zábavné, a co právě zábavě škodí. Za mě je zábavné přemýšlení a plánování, co člověk podnikne dál, aby ukousl další kousek nepřátelského území, případně přemýšlení, jak co nejefektivněji ubránit vlastní území. Jako nevýhodu vidím tempo hry. Jakmile hráč vymyslí, co bude dělat dál, tak trvá dlouho, než se něco stane. Než přesune jednotky na druhý konec mapy, než našetří výzkumné body, než dostane další letadla... Proto přemýšlím, že bych herní prvky jako takové ponechal více méně beze změny (jen s drobnými vylepšeními, např. že si bude hráč moct vybrat, z jaké strany přiletí letadlo), ale vše zrychlil, třeba 1,5x. Jednotky by se pohybovaly rychleji, působily větší poškození, vyráběly by se rychleji... Pokud tohle někdo čtete, tak bych rád slyšel váš názor na tuto problematiku - jak udělat State of War ještě zábavnější a zda je můj nápad s celkovým zrychlením hry vhodný. Kdyby někoho ještě zajímaly technické detaily, tak plánuji hru psát v C++, ale bude to spíš takový můj vedlejší, dlouhodobý projekt, na kterém budu občas po večerech pracovat. Co tím chci říct je to, že vývoj půjde pomalu. Sice pomalu, ale jedná se o projekt, u kterého mám obrovskou motivaci a chuť setrvat. O tom mimo jiné svědčí to, že od prvního příspěvku jsem zestárnul bezmála o 20 %. A na závěr moje idealistická vize: Hra bude mít cca 25 normálních misí, přičemž po dohrání každé z nich se odemkne těžší verze té dané mise (nepřítel bude mít více budov, silnější jednotky...). Prakticky tak bude existovat celkem 50 misí. K tomu bude hra obsahovat zabudovaný level editor a databázi misí, které vytvořili ostatní hráči. Bude si moct stáhnout a zahrát jakoukoliv z nich. A samozřejmě bude mít hra multiplayer. Zatím plánuji lokální, ale pokud to bude možné, třeba bude i online.
Není mise / Zdravím po dvou letech od prvního příspěvku. Už jsem poněkud zmoudřel, hlavně co se týče programování. Zkusil jsem se více věnovat game developmentu a po 1,5 roce tvorby mé malé hry s názvem Adventures of the Worm jsem ji vydal na Steam. Ohromná zkušenost. Na začátku jsem skoro neuměl programovat, takže když se teď podívám zpátky na ten kód, tak se mi zvedá žaludek.
Tuto hru jsem programoval v GameMakeru, který používá svůj vlastní jazyk - GameMakerLanguage. Poté jsem zkoušel něco málo v Javascriptu a nyní se zabývám Javou.
Co se tvorby State of War týče - nevím, jestli se do toho někdy pustím. Moc rád bych nějakou takovou hru vytvořil, jenže největší problém je pro mě grafika. Neumím se moc v grafice orientovat a právě za grafiku jsem schytal největší kritiku během tvorby té hry. Kdybych našel grafika, začal bych o tom uvažovat.
@pepa999 Omlouvám se za odpověď skoro až po roce, ale snad si to i tak přečteš. Momentálně zájem o spolupráci na hře nemám. Na pár let bych si chtěl dát od tvorby her pokoj. :D
Rozhodl jsem se nechat zde 3 Steam aktivační klíče k mé nově vydané hře, ať si to může pár fanoušku State of War zahrát.
X7TY9-LIMI3-9KZG6
B5BF5-TAA4J-8FRW8
LMJFG-FCA26-6JVRT
Není mise / Update 1: Předpokládám, že většina čekala, že zde něco v tomhle stylu časem napíšu. Takže k věci, kterou očekáváte. Ano, nemám na to. Zatím. Pokoušel jsem se o vytvoření základního algoritmu pro pohyb jednotek, neúspěšně. Zkrátka mi chybí zkušenosti. Proto jsem se rozhodl, že zkusím vytvořit ještě pár menších her, abych se víc seznámil se všemi funkcemi, které bych jednoho dne mohl zužitkovat právě při tvorbě SoW. Na závěr ale musím říct, že ačkoliv to nebude dnes, tak hru velice podobnou SoW jednou vytvořím. To vám můžu zaručit.
Není mise / Ještě upozorním, abyste nestahovali soubor. Jedná se o první .rar soubor, který jsem u sebe našel.
Boj o Súdán / Já ty obtížnosti vždycky hrozně přepísknu, protože hráči z mého okolí mají problém i s klasickou Aljaškou :D
Boj o Súdán / Po delší době zde máte opět novou mapku. tentokrát ode mne. Všiml jsem si, že Súdán je úžasná mapa, kde se dá vytvořit takřka cokoliv, takže byste někdy mohli čekat další misi ze Súdánu. Jinak tahle mise se mně samotnému vážně líbí, řekl bych, že je asi má nejlepší. Neustále napínavé souboje, člověk pořád na pozoru, radost z každého povedeného manévru s roboty. Prostě paráda. Obtížnost není až tak hrozná, ale na první pokus to asi zvládne málokdo. Dejte mi vědět, co si o mapě myslíte, budu jedině rád. :)
Poslední šance / Zvláštní mise. Věřím, že se někomu líbit bude, ale mně moc nesedla. Celkem škoda, že k výhře stačí dobytí jedné budovy.
Hříbková polévka / Celkem jednoduchá mise, zvládnuto napoprvé bez jakýchkoliv problémů. Ovšem mise jako taková mě bavila. 7/10, obtížnost 5/10
Zlatá válka / SPOILER ALERT
Já jsem postupoval tak, že jsem pomocí obou PVT posiloval nejbližší doly a pomocí meteoritů a stíhaček zničil defragmentátory u levého velitelství. Poté jsem vyčkal, až vyjede NAB z levé strany a v moment, kdy opustí základnu, jsem postavil řadu nejlevnějších věží vedoucích přímo k levému velitelství. Tam jsem postavil ještě několik věží tak, abych zničil velitelství. Pokračoval jsem v posilování dolů a až nepřítel dobyl elektrárnu vpravo a vydal se s jeho PVT jinam, dobyl jsem elektrárnu zpět svým PVTčkem. V této době jsem měl okolo 13 000 kreditů, tak jsem postavil nejlevnější věže tak abych, zničil nepříjemné defragmentátory a postavil několik svých defragmentátorů pod jeho velitelství. Šetřil jsem si pár kreditů, abych mohl zničit přijíždějící NABy a defragmentátory mohly v klidu zničit velitelství zespoda.
Zlatá válka / Tak co, zvládl to někdo nebo mám prozradit strategii? :-)
Death battle / Postavil jsem 2 další defragmentátory na obranu základny, posílíl sítě na roboty a začal roboty třídit. Achillesova mise je ničit NAB jednotky do doby, než se vybuduje dostatečná armáda rotačáků. Ty jsem posílal směrem k radaru, odkud odstřelují jednotky přijíždějící z jihu. Později dokáží sami zneškodnit NAB. Stejně tak jsem poslal pár rotačáků na sever, odkud ničí další síť produkující roboty a velitelství. Pak už jsem posílal hordy robotů na nepřátelské území a vše šlo hladce.
Death battle / Pěkná mise, začátek je těžší, ale pak už to jde samo.
Když to nejde po zemi / Parádní mise, napodruhé jsem ji zvládl a po celou dobu mě bavila. Hratelnost 9/10, obtížnost 8,5/10 :)
Zlatá válka / Pokud se to někomu povede, tak sem napište, jak jste postupovali, já sám jsem měl s misí potíže, ale po několikátém pokusu jsem to zvládl. Myslím, že i pro ty lepší to bude oříšek. :-)
Nečekaný útok / Pěkná mise, pomocí výsadků není problém dohrát misi v krátkém čase. 8/10
...